26 Şubat 2011 Cumartesi

Hayal Kırıklığı

"İnsanların iyi olduğu tek konu hayal kırıklığıdır." der heroes. Eğer çok uzun zaman beklendiyse bazı şeyler, o beklenenlere çok fazla ümit bağlandıysa gerçekleşse bile mutlaka içinize dolan duygunun kendisidir hayal kırıklığı.

İnsanın canını en çok acıtacak hayal kırıklığı ise ortaya paha biçilemez arkadaşlığınızı koyup, çok hevesle başladınığınız ilişkinin sarpa sarmasıdır.

birbirleriyle bir şey paylaşamayan, eski iki dost, sözde yeni iki sevgili...

ilişki adı verilen şeyin, hayatın küçük rutinleriyle büyüyüp, bu iki zavallının arasına üçüncü bir kişi olarak girmesi.

sonuç birbirlerini sevdiğini unutan iki yabancı...

şimdi söyleyin bana, hangisi ötekinden daha az suçlu, diğeriyle birlikte olma hayali kurarken?

peki hangisi ötekinden daha az suçlu, kendi hayaliyle diğerininkini kırarken?

ve hangi soru, hangi hayal, hangi hayal kırıklığı, hangi suç, hangi bencillik, hangi fedakarlık, hangi çaba önemli, bu ikisi birbirini sevipte bunu yaşayamıyorken?

seni daha çok sevmek isterken, daha çok kaybettim.

sadece seni istiyordum aslında ve sadece ben olmak,

hayal kurmadım ben, gerçekti istediklerim. gerçek sen ve gerçek ben vardık.

ya da en başından beri hayaldi, o yüzden kırıldılar.

babadan gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder